Στη McLaren πιστεύουν ότι η αποτελεσματικότητα του DRS τους θα μπορούσε να είναι μια κρίσιμη πτυχή για το επερχόμενο Grands Prix του Βελγίου και της Ιταλίας,είναι δύο πίστες «που απαιτούν μεγάλη ιπποδύναμη» και οι δύο περιέχουν κυρίως
μεγάλες ευθείες.Η χρήση του DRS (Drag Reduction System) χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του 2011 επιτρέπει στον οδηγό να ανοίξει το πάνω στοιχείο της πίσω πτέρυγας μια φορά σε μια καθορισμένη ζώνη της διαδρομής,στον τρίτο γύρο και μετά, και όταν η απόσταση από το προπορευόμενο μονοθέσιο είναι εντός δευτερολέπτου. Μέχρι τώρα, η McLaren είχε σχεδιάσει το σύστημά τους για να επικεντρωθεί σε μια σταθερή απόδοση σε πλήρη απόσταση αγώνα."Τώρα που έχουμε τον εαυτό μας σε μια κατάσταση όπου πιστεύουμε ότι είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες και στο ρυθμό αγώνα, ήμαστε σε θέση να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο για να το DRS και οι προσδοκίες μας είναι ότι το DRS μας θα είναι ανταγωνιστικό στους προσεχείς αγώνες",δήλωσε ο διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Jonathan Neale.
"Ένας από τους τρόπους με τους οποίους θα έχουμε την καλύτερη απόδοση του DRS είναι από την να εγκαταλείψουμε λίγο τον βέλτιστο σχεδιασμό της εμπρός πτέρυγας μας. Για να γίνει η καλύτερη δυνατή η πίσω πτέρυγα, δεν θα πρέπει το DRS τις πίσω πτέρυγας να είναι ενεργοποιημένο. Δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο η αεροδυναμική της πίσω πτέρυγας, οπότε όταν μας κυνηγούν η κάθετη δύναμη προσπαθεί να πιάσει το υπόλοιπο του χώρου που απέμεινε οπότε έχουμε μια επιλογή αν θέλουμε να πάρουμε την κάθετη δύναμη και την αεροδυναμική απόδοση από το μονοθέσιο ή αν χρειάζεται στην πραγματικότητα μεγαλύτερη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. "
μεγάλες ευθείες.Η χρήση του DRS (Drag Reduction System) χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του 2011 επιτρέπει στον οδηγό να ανοίξει το πάνω στοιχείο της πίσω πτέρυγας μια φορά σε μια καθορισμένη ζώνη της διαδρομής,στον τρίτο γύρο και μετά, και όταν η απόσταση από το προπορευόμενο μονοθέσιο είναι εντός δευτερολέπτου. Μέχρι τώρα, η McLaren είχε σχεδιάσει το σύστημά τους για να επικεντρωθεί σε μια σταθερή απόδοση σε πλήρη απόσταση αγώνα."Τώρα που έχουμε τον εαυτό μας σε μια κατάσταση όπου πιστεύουμε ότι είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες και στο ρυθμό αγώνα, ήμαστε σε θέση να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο για να το DRS και οι προσδοκίες μας είναι ότι το DRS μας θα είναι ανταγωνιστικό στους προσεχείς αγώνες",δήλωσε ο διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Jonathan Neale.
"Ένας από τους τρόπους με τους οποίους θα έχουμε την καλύτερη απόδοση του DRS είναι από την να εγκαταλείψουμε λίγο τον βέλτιστο σχεδιασμό της εμπρός πτέρυγας μας. Για να γίνει η καλύτερη δυνατή η πίσω πτέρυγα, δεν θα πρέπει το DRS τις πίσω πτέρυγας να είναι ενεργοποιημένο. Δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο η αεροδυναμική της πίσω πτέρυγας, οπότε όταν μας κυνηγούν η κάθετη δύναμη προσπαθεί να πιάσει το υπόλοιπο του χώρου που απέμεινε οπότε έχουμε μια επιλογή αν θέλουμε να πάρουμε την κάθετη δύναμη και την αεροδυναμική απόδοση από το μονοθέσιο ή αν χρειάζεται στην πραγματικότητα μεγαλύτερη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου