O Norbert Haug είναι ανένδοτος η Mercedes GP έχοει κλείσει το χάσμα με τους αντιπάλους της, αλλά παραδέχεται ότι δεν είναι εύκολο η επιτυχία στην F1 αυτές τις μέρες.Αφού αγόρασε την πρωτάθλητρια Brawn GP στο τέλος του 2009, η Mercedes είχε υψηλές προσδοκίες για τη F1.Ωστόσο, μέχρι σήμερα, αυτές οι προσδοκίες δεν έχουν επιτευχθεί.Η ομάδα δεν έχει ακόμη κερδίσει ένα Grand Prix,ό δεν τους πειράζει που η πρόκληση για τον παγκόσμιο τίτλο είναι μακρία ακόμη, η φετινή τους πορεία δεν έχει αποφέρει ένα τερματισμό στο βάθρο.Το Καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας είναι στην τέταρτη θέση με τον Michael Schumacher στο Καναδικό GP.
Ωστόσο, το αφεντικό της Mercedes motorsport Haug, παραδέχεται ότι θα χρειαστεί χρόνος για να οικοδομήσουμε ένα πρωτάθλημα-κερδίζοντας σαν ομάδα."Σε σύγκριση με την Red Bull, χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να δημιουργηθεί το σύστημα αυτό και ο πρώτος αγώνας κερδήθηκε από τον Sebastian Vettel με την Toro Rosso, η οποία είναι ένα παρόμοιο μονοθέσιο,"είπε ο Haug στο Autosport.«Με όλο το σεβασμό προς αυτούς, που έχουν λάβει τον χρόνο τους για να φτάσουν ως εδώ. Πρέπει να δεχθούμε ότι χρειάζεται οικοδόμηση του χρόνου.
"Δε μιλάμε για δύο χρόνια από σήμερα, αλλά ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Εάν καταφέρουμε να επιτυχουμε σε λιγότερο από πέντε χρόνια χωρίς να πετάξουμε χρήματα,όπως οι ομάδες έκαναν στο παρελθόν, τότε θα είναι πραγματικά πολύ ιδιαίτερο . "Και πρόσθεσε: «Θα μπορούσαν να ισχυριστουν ότι προσδοκία μας από την αρχή δεν ήταν ακριβώς αύτο το σημείο που είμαστε τώρα και αντί να παγώσουμε την εξέλιξή θα έπρεπε να επικεντρωθούμε στην επίλυση, έτσι ώστε μόλις το τρένο ξεκινήσει να μη τρέχουμε πίσω από το τρένο, τότε είναι αρκετά δύσκολο (για να καλύψουμε τη διαφορά).«Αλλά κατά κάποιο τρόπο, αν ήμασταν στην ίδια θέση με τις άλλες ομάδες θα ήταν πιο ανησυχητικό αν το χάσμα μεγάλωνε όλο και περισσότερο. Υπάρχει έντονος ρυθμός ανάπτυξης. Μιλήστε με Ferrari, McLaren και Red Bull και θα παραδεχτούν ότι έχουν αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα."
Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes GP είναι το υψηλό επίπεδο των αντιπάλων τους με τρεις ομάδες, Red Bull, McLaren και Ferrari, είναι όλες σε θέση να κερδίσουν γκραν πρι.«Σίγουρα έχουμε φέτος, μια σκληρή ομάδα με πολύ ισχυρούς ανταγωνιστές, πιθανώς πιο ισχυροί από ποτέ στην ιστορία της Formula 1."Έχουμε τρεις ομάδες που έχουν κερδίσει αγώνες, η McLaren ήταν σε θέση να κερδίσει περισσότερα και η Ferrari ήταν σε θέση να κερδίσει περισσότερα."Φυσικά,η Red Bull κέρδισε τα περισσότερα από αυτά, αλλά και η McLaren και η Ferrari ήταν αρκετά εντυπωσιακός ο ρυθμός που πλησιάσαν, ο ρύθμος εξαρτάται κατά καιρούς σχετικά με τη φύση της πίστας και εμείς έχουμε πλασαριστεί ως τεταρτη ομαδα ."
Ο Γερμανός, όμως, επιμένει ότι η ομάδα του πλησιάζει, αν και όχι με το ρύθμο που θα ήθελαν.
"Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα, ειδικά στους δύο πρώτους αγώνες,ενώ στο τρίτο αγώνα, που είναι διαφορετικός από τα άλλα γκραν πρι,οδηγούσαμε την κούρσα για 14 γύρους."Είναι πολύ δύσκολο, να έχουμε τέτοια διαφορά στη σεζόν. Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που μπορούμε να σας παρέχουμε. Στην Αυστραλία, η διαφορά στους πρωτοπόρους ήταν 2,3 %, στη Μαλαισία 2,0 %, στην Κίνα 1,0 %, στην Τουρκία 0,6 % - περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. - στην Ισπανία 2 %, το Μονακό 1,5 %, ο Καναδάς 1,1 %, η Μεγάλη Βρετανία 1,1 %, στη Γερμανία 1,3 %.
"Τέλος πάντων, νομίζω ότι είναι σταθεροποιημένο κατά καποιον τρόπο. Ο ρυθμός των πρωτοπόρων μονοθεσίων αλλάζει, αλλά έχουμε τουλάχιστον διατηρήσει το ίδιο περιθώριο. Ο στόχος είναι να ξεκινήσουμε σε μια υψηλότερη βάση και στη συνέχεια να εξελιχθούμε από εκεί.«Νομίζω ότι το πιο σημαντικό σημείο είναι να είμαστε επικεντρώμενοι, έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας και εργαζόμαστε πολύ σκληρά."
"Δε μιλάμε για δύο χρόνια από σήμερα, αλλά ένα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Εάν καταφέρουμε να επιτυχουμε σε λιγότερο από πέντε χρόνια χωρίς να πετάξουμε χρήματα,όπως οι ομάδες έκαναν στο παρελθόν, τότε θα είναι πραγματικά πολύ ιδιαίτερο . "Και πρόσθεσε: «Θα μπορούσαν να ισχυριστουν ότι προσδοκία μας από την αρχή δεν ήταν ακριβώς αύτο το σημείο που είμαστε τώρα και αντί να παγώσουμε την εξέλιξή θα έπρεπε να επικεντρωθούμε στην επίλυση, έτσι ώστε μόλις το τρένο ξεκινήσει να μη τρέχουμε πίσω από το τρένο, τότε είναι αρκετά δύσκολο (για να καλύψουμε τη διαφορά).«Αλλά κατά κάποιο τρόπο, αν ήμασταν στην ίδια θέση με τις άλλες ομάδες θα ήταν πιο ανησυχητικό αν το χάσμα μεγάλωνε όλο και περισσότερο. Υπάρχει έντονος ρυθμός ανάπτυξης. Μιλήστε με Ferrari, McLaren και Red Bull και θα παραδεχτούν ότι έχουν αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα."
Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes GP είναι το υψηλό επίπεδο των αντιπάλων τους με τρεις ομάδες, Red Bull, McLaren και Ferrari, είναι όλες σε θέση να κερδίσουν γκραν πρι.«Σίγουρα έχουμε φέτος, μια σκληρή ομάδα με πολύ ισχυρούς ανταγωνιστές, πιθανώς πιο ισχυροί από ποτέ στην ιστορία της Formula 1."Έχουμε τρεις ομάδες που έχουν κερδίσει αγώνες, η McLaren ήταν σε θέση να κερδίσει περισσότερα και η Ferrari ήταν σε θέση να κερδίσει περισσότερα."Φυσικά,η Red Bull κέρδισε τα περισσότερα από αυτά, αλλά και η McLaren και η Ferrari ήταν αρκετά εντυπωσιακός ο ρυθμός που πλησιάσαν, ο ρύθμος εξαρτάται κατά καιρούς σχετικά με τη φύση της πίστας και εμείς έχουμε πλασαριστεί ως τεταρτη ομαδα ."
Ο Γερμανός, όμως, επιμένει ότι η ομάδα του πλησιάζει, αν και όχι με το ρύθμο που θα ήθελαν.
"Είχαμε ένα πολύ δύσκολο ξεκίνημα, ειδικά στους δύο πρώτους αγώνες,ενώ στο τρίτο αγώνα, που είναι διαφορετικός από τα άλλα γκραν πρι,οδηγούσαμε την κούρσα για 14 γύρους."Είναι πολύ δύσκολο, να έχουμε τέτοια διαφορά στη σεζόν. Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία που μπορούμε να σας παρέχουμε. Στην Αυστραλία, η διαφορά στους πρωτοπόρους ήταν 2,3 %, στη Μαλαισία 2,0 %, στην Κίνα 1,0 %, στην Τουρκία 0,6 % - περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. - στην Ισπανία 2 %, το Μονακό 1,5 %, ο Καναδάς 1,1 %, η Μεγάλη Βρετανία 1,1 %, στη Γερμανία 1,3 %.
"Τέλος πάντων, νομίζω ότι είναι σταθεροποιημένο κατά καποιον τρόπο. Ο ρυθμός των πρωτοπόρων μονοθεσίων αλλάζει, αλλά έχουμε τουλάχιστον διατηρήσει το ίδιο περιθώριο. Ο στόχος είναι να ξεκινήσουμε σε μια υψηλότερη βάση και στη συνέχεια να εξελιχθούμε από εκεί.«Νομίζω ότι το πιο σημαντικό σημείο είναι να είμαστε επικεντρώμενοι, έχουμε μακρύ δρόμο μπροστά μας και εργαζόμαστε πολύ σκληρά."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου