relojes web html code for clock

Xώρισε ο Lewis Hamilton με την Nicole Scherzinger ???



 
 
Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren Martin Whitmarsh αρνήθηκε να σχολιάσει αν είναι ταραγμένη η προσωπική ζωή του Lewis Hamilton  πιθανώς ένας χωρισμός με τη φίλη του, να φέρνει  το τιμόνι της καριέρας του στη Formula 1 σε λάθος δρόμο.Παρά τη νίκη την pole position και τον τερματισμό του στη δεύτερη θέση στη Κορέα το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 ήταν εμφανώς καταπονημένος και ακούστηκε ότι η κατάσταση αυτή ευθύνεται για περιστατικά εντός και εκτός πίστας.

Η ελβετική εφημερίδα Blick αναφέρει ότι η φίλη του Nicole Scherzinger έχει σχέση με «ένα νέο άνθρωπο", σπρώχνοντας τον Χάμιλτον σε μια αποκρουστική διάθεση που επηρεάζει τη δουλειά του."Οι μηχανικοί της McLaren είναι αναστατωμένοι με τον Lewis," ανέφερε ο βετεράνος ανταποκριτής Roger Benoit"."Λένε ότι συμπεριφέρεται σαν ένα επίμονο παιδί."Ο 26χρονος Χάμιλτον,άφησε υπονοούμενα για τον χωρισμό του λέγοντας ότι έχει λάβει «μαζική υποστήριξη» από εκείνους που είναι κοντά σε αυτόν, κατά τις τελευταίες ημέρες, με τη μορφή του "e-mail από τον αδελφό μου, τη μητέρα μου και ιδίως τον μπαμπά μου».Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Whitmarsh που θίγεται από την όλη κατάσταση είπε πίσω από τα παρασκήνια ότι "επαγγελματικά, αυτός είναι ευτυχισμένος".«Έχω σχολιάσει την επαγγελματική ζωή του», είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren.«Λέει ότι είναι ευτυχής, καθώς και κάθε άλλη έρευνα σχετικά με την κατάσταση της προσωπικής του ευτυχίας θα πρέπει να κατευθύνεται προς τον Lewis και όχι σε εμένα."

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αστη ρε lewis στα π@π@ρια σου.

Δημοσίευση σχολίου