relojes web html code for clock

Rosberg: Θα πρέπει να περιμένω για να έχω ένα καλύτερο μονοθέσιο



O Nico Rosberg λέει «Κανείς δεν θα μπορούσε να κερδίσει με το μονοθέσιο μου», θα πρέπει να περιμένω για να έχω ένα καλύτερο μονοθέσιο, πρόσθεσε.Ο Nico Rosberg είναι προς το παρόν
έβδομος στο πρωτάθλημα των οδηγών, πίσω από τους έξι οδηγούς των κορυφαίων τριών ομάδων, δεν κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο φέτος Mercedes GP έχει παλέψει για να πλησιάσει την Red Bull, McLaren και Ferrari στους τελευταίους αγώνες και έχει φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις για να προσπαθήσει να γεφυρώσει το χάσμα.
«Κανείς δεν θα μπορούσε να κερδίσει με το
μονοθέσιο μου», είπε ο Rosberg. "Υπάρχουν τρεις ομάδες - Red Bull, Ferrari και McLaren - που είναι μπροστά από τους άλλους θα πρέπει να περιμένω για να έχω ένα καλύτερο μονοθέσιο αργότερα μέσα στο έτος ή στις αρχές του επόμενου έτους θα αρχίσω να σκέφτομαι τη νίκη με αυτό το μονοθέσιο,αυτή τη στιγμή μια έβδομη θέση είναι σαν νίκη », πρόσθεσε.

Η Mercedes επί του παρόντος επικεντρώνεται στη βελτίωση της εξάτμισης και του διαχύτη του μονοθέσιου,όταν ρωτήθηκε ποιες περιοχές χρειάζονται βελτίωση απάντησε"τα πάντα. Σε γενικές γραμμές είναι η αεροδυναμική, μηχανικά όσον αφορά τη μείωση του βάρους. Ο κινητήρας είναι μια χαρά, αλλά το σύστημα εξάτμισης, το οποίο είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της αεροδυναμικής πρέπει να βελτιωθεί πολύ. Δουλεύουμε σε αυτό ,πρόσθεσε ο "Rosberg.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου